Polityka Prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy wszystkich produktów, usług i witryn oferowanych przez firmę SoftMAT Consulting, albo jej podmioty zależne lub stowarzyszone, w tym serwisu ImieZwierzaka.pl. Przeglądając, robiąc zakupy lub działając interaktywnie w naszych serwisach akceptujesz zasady zawarte w niniejszej Polityce Prywatności.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki Prywatności prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem naszej witryny lub poczty tradycyjnej, pisząc na adres:

SoftMAT Consulting
(Polityka Prywatności)
ul. Rynkowa 31
05-816 Michałowice

lub elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Ochrona danych:

Szanujemy Twoją prywatność - zbieramy i przetwarzamy dane osobowe tylko i wyłącznie w celu realizacji naszych zobowiązań wobec Klientów. Dane te nigdy nie będą udostępniane osobom/firmom trzecim, chyba że jest to niezbędne do wykonania usługi lub jest zgodne ze świadomą dyspozycją Klienta i obowiązującym prawem. Nigdy nie sprzedamy osobom trzecim danych personalnych czy adresowych naszych klientów i użytkowników.

Dane osobowe są przechowywane na chronionym serwerze. W celu ochrony danych stosujemy środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej usługi. Dostęp do danych osobowych jest ograniczony i mają go tylko wybrani pracownicy oraz kontrahenci, bezpośrednio zaangażowani w realizację danej usługi. Osoby te są zobowiązane do zachowania poufności i w razie niedopełnienia tych zobowiązań podlegają środkom dyscyplinarnym, włącznie z wypowiedzeniem umowy i ściganiem karnym. (zob. Bezpieczeństwo). Od kontrahentów wymagamy wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji według naszych instrukcji, zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności oraz przy zastosowaniu wszelkich innych odpowiednich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa danych.

  1. Gromadzone informacje i sposoby ich wykorzystania:

W czasie korzystania z serwisu możesz być poproszony o podanie niektórych swoich danych, w tym danych osobowych prawnie chronionych. Zawsze jest to związane albo z wyrażoną przez Ciebie chęcią korzystania z usług informacyjnych i społecznościowych albo z chęcią złożenia zamówienia, w tym z utworzeniem własnego konta (zalogowaniem się do niego).

Podczas korzystania z serwisu możesz być poproszony o dobrowolne podanie różnych informacji lub o wyrażenie opinii. Dzięki nim możemy poprawiać jakość serwisu oraz personalizować nasze usługi, czyli dostosować ofertę i sposób jej prezentacji do Twoich potrzeb.

Uzyskane przez nas informacje mogą zostać użyte w innym celu niż podany podczas ich gromadzenia wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika.

  1. Dokonywanie zakupów:

Jeśli dokononujesz zakupów wypełniasz formularz zamówienia, w którym podajesz nazwisko lub inną nazwę Ciebie identyfikującą, adres dostawy oraz adres poczty elektronicznej i numer telefonu (opcjonalnie). Dane kontaktowe są niezbędne do utrzymywania z Tobą komunikacji podczas obsługi zamówienia. Adres dostawy będzie przekazany dostarczycielowi przesyłki. Jest to niezbędne aby dostawa była możliwa - podane dane zostaną wykorzystane tylko do dostarczenia zamówionej przesyłki (zob. Step by Step). W każdej chwili możesz też zarejestrować się w naszym serwisie – zob. pkt. 2.B poniżej.

Twoje pieniądze są bezpieczne - dane związane z płatnościami podajesz w formularzach na autoryzowanych stronach platnosci.pl lub w bezpiecznym środowisku Twojego banku lub centrum autoryzacji kart, poza naszym serwisem. Twoje dane bankowe nie są w żaden sposób przekazywane, zapisywane czy prezentowane naszym pracownikom, czy innym osobom postronnym (zob. Bezpieczeństwo).

  1. Zarejestrowanie własnego Konta:

Rejestrując się w naszym serwisie dostajesz pełny dostęp do wszystkich funkcji serwisu. Do tego konta będą przypisywane wszystkie Twoje dane, np. wpisane podczas poprzednich zakupów. Dzięki temu łatwiej i szybciej złożysz następne zamówienie, jak również będziesz mógł kontynuować zakupy po przerwie.

W momencie zakładania konta będziemy prosić Cię o podanie:

  • loginu, czyli nazwy użytkownika (wybrany pseudonim) oraz hasła (ciąg znaków, które sam wybierasz). Login i hasło pozwalają Ci dostać się do swojego utworzonego wcześniej konta i bez przeszkód korzystać z serwisu i składać zamówienia;
  • imienia i nazwiska oraz pełnego adresu - wykorzystywanego później tylko do realizacji Twoich zamówień;
  • adresu poczty elektronicznej - jest to niezbędne do realizacji zamówień w naszym sklepie. Na ten adres wysyłamy wszystkie informacje związane z Twoim zamówieniem, w tym prośbę o jego potwierdzenie;
  • numeru telefonu, ewentualnie nr. GG - pozwala nam to jak najszybciej się z Tobą skontaktować w razie problemów z realizacją zamówienia;
  • ewentualnych danych do faktury.
  1. Zgoda na otrzymywanie materiałów reklamowych:
W różnych momentach działania w naszym serwisie możesz być zapytany czy chcesz otrzymywać newsletter lub inne materiały informacyjne na temat naszych produktów, usług i promocji. Zaznaczenie “kwadracika” oznacza Twoją świadomą zgodę na taką wysyłkę. Materiały będą wysyłane na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej.
  1. Komunikacja z użytkownikiem:
Możemy przechowywać wiadomości e-mail i inną korespondencję skierowaną do nas, aby móc odpowiadać na pytania, reagować na zgłoszenia i udoskonalać nasze usługi. Możemy gromadzić i przechowywać informacje dotyczące rozmów telefonicznych i przesłanych do nas wiadomości SMS, np. informacje o numerze telefonu, treść wiadomości oraz datę i godzinę operacji. Adres e-mail oraz numer telefonu użytkownika może zostać użyty do nawiązania z nim kontaktu w sprawie naszych usług.
  1. Zmiana i usunięcie danych:

Zgodnie z ustawą z 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 02.144.1204) posiadasz pełne prawo do wglądu we własne dane osobowe, masz możliwość ich zmiany, a także usunięcia z naszej bazy danych poprzez zalogowanie się na swoje konto i dokonanie zmian we własnym zakresie lub poproszenie o wprowadzenie zmian obsługę serwisu (zob. Kontakt dla danego serwisu).

Dyspozycja usunięcia konta lub poszczególnych danych zostanie wykonana natychmiast po zrealizowaniu ewentualnych powiązanych zamówień. Usunięcie konta oznacza, że wszystkie dane zostaną skasowane, w tym również adres poczty elektronicznej. Odtworzenie takiego konta nie będzie możliwe, klient będzie musiał ponownie je założyć i wprowadzić wszystkie dane.

  1. Niechciane usługi marketingowe:

Żaden z użytkowników naszego serwisu, który nie zażyczył sobie otrzymywania newlettera lub innej korespondencji marketingowej, nigdy nie otrzyma niezapowiedzianej wiadomości. Osoba, która nie chce otrzymywać naszych materiałów informacyjnych bądź reklamowych, będzie otrzymywała tylko e-maile, które są ściśle powiązane z jej zamówieniami.

Osoby, które zapisały się na listę odbiorców newslettera, będą otrzymywały tylko newsletter oraz informacje, które uznamy za interesujące, gdyż będą związane z działalnością serwisu.

Osoby, które zarejestrowały się i korzystają z usług informacyjnych i społecznościowych, będą otrzymywały tylko newsletter oraz informacje, które uznamy za interesujące, w tym spersonalizowane informacje o promocjach oraz nowych usługach dodanych.

Uzyskane od naszych klientów osobiste adresy poczty elektronicznej nigdy nie będą wykorzystane do rozsyłania reklam lub informacji osób / firm trzecich.

  1. Cookies (Ciasteczka), Informacje w dziennikach:

Gdy uzyskujesz dostęp do naszych serwisów automatycznie rejestrowane są pewne informacje w dziennikach serwerów - mogą one zawierać informacje takie jak rodzaj interakcji z usługą, adres IP, typ przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania.

Nasze serwisy niekiedy wykorzystują cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera użytkownika naszego serwisu. Stosowanie plików cookie umożliwia podnoszenie jakości naszych usług dzięki przechowywaniu preferencji użytkowników. Przykładem wykorzystania cookies może być polecenie "zapamiętaj moje hasło" – umożliwiające automatyczne logowanie zarejestrowanego użytkownika do naszego serwisu przy każdej kolejnej wizycie, dodatkowo może np. automatycznie przekierować użytkownika w najczęściej odwiedzane przez niego miejsce serwisu.

Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

CZYM SĄ PLIKI COOKIES

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie użytkownika odwiedzającego stronę naszego serwisu (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzystasz odwiedzając nasz serwis internetowy). Szczegółowe informacje dot. Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko

W JAKIM CELU UŻYWAMY PLIKI COOKIES

Pliki Cookies to przede wszystkim przydatne i bezpieczne narzędzie, które ułatwia Ci przeglądanie stron naszego serwisu zgodnie z Twoimi preferencjami oraz korzystanie z jego funkcjonalności. Pliki Cookies używane przez nasz serwis internetowy są bezpieczne i nie powodują zmian konfiguracyjnych w Twoim komputerze, laptopie, czy też smartfonie, ani w oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Pliki Cookies używamy w następujących celach:

  • identyfikacji użytkowników jako zalogowanych w serwisie i pokazywania, że są zalogowani;
  • zapamiętywania towarów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia;
  • zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy zamówienia, ankiet lub danych logowania do serwisu;
  • dostosowywania zawartości strony serwisu internetowego do indywidualnych preferencji użytkownika (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron serwisu;
  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony serwisu oraz badania potrzeb użytkowników, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
RODZAJE PLIKÓW COOKIES, KTÓRYCH UŻYWAMY

Odwiedzając stronę naszego serwisu internetowego możesz spotkać się z następującymi rodzajami plików Cookies:

  • Trwałe i tymczasowe – w zależności od czasu przez jaki są one przechowywane na dysku twardym Twojego komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona, z którego korzystasz odwiedzając nasz serwis internetowy. Pliki tymczasowe to pliki Cookies, które przechowywane są przez stosunkowo krótki okres czasu – usuwane są w momencie wylogowania z naszego serwisu, opuszczenia strony serwisu internetowego lub zamknięcia przeglądarki internetowej, z której korzystasz. Pliki tymczasowe są też z tego powodu często określone plikami sesyjnymi. Pliki trwałe (nazywane również plikami stałymi) to pliki Cookies, które z reguły przechowywane są przez okres dłuższy niż w przypadku plików tymczasowych – okres ich przechowywania trwa przez czas określony w parametrach danego pliku Cookies albo do momentu ich samodzielnego usunięcia przez Ciebie.
  • Własne i zewnętrzne – w zależności od tego, czy dany plik Cookies pochodzi bezpośrednio z serwisu internetowego, czy też ze strony podmiotu trzeciego za pośrednictwem serwisu internetowego (np. w wypadku udostępnienia powierzchni sewisu jednej z sieci reklamowych lub prowadzenia anonimowych statystyk przy wykorzystaniu Google Analytics). W tym ostatnim wypadku zalecamy również zapoznanie się z polityką Cookies lub polityką prywatności danego podmiotu trzeciego.

Informację, czy dany plik Cookies jest trwały, tymczasowy, własny czy zewnętrzny, a także termin jego przechowywania można także uzyskać korzystając z odpowiednich opcji własnej przeglądarki internetowej – w tym celu odsyłamy do działu pomocy przeglądarki internetowej.

ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES, ZGODA NA ICH UŻYWANIE

Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Masz możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że możesz np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies na Twoim komputerze – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności serwisu internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki zamówienia poprzez formularz zamówienia).

Ustawienia Twojej przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz serwis internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach:

  1. Jawne Dane Osobowe:

Wszelkie informacje, w tym dane osobowe podane dobrowolnie przez użytkownika przy okazji wysyłania komentarzy oraz umieszczania innych tekstów i materiałów na stronach naszych serwisów są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony.

Materiały umieszczone na stronach serwisu przez użytkowników, w tym komentarze nie będą podpisane pełnym imieniem i nazwiskiem, chyba że autor jednoznacznie wyraził na to zgodę. Staramy się aby adresy elektroniczne wpisywane w publikowanych tekstach były modyfikowane tak, aby automaty przeszukujące sieć nie mogły ich łatwo zidentyfikować i pobrać (znak “@” zastępowany jest przez przyimek “at”). Jednakże nie mamy możliwości dalszego zabezpieczenia Klientów przed osobami prywatnymi lub firmami, które wykorzystają podane informacje w sposób nieprzewidziany, np. do przesłania niechcianych materiałów reklamowych. Dlatego dane te nie mogą podlegać ochronie.

  1. Materiały dostarczone przez Klientów, Majątkowe Prawa Autorskie:

Materiały umieszczane przez użytkowników na stronach serwisu, w tym komentarze będące oceną produktów, usług i serwisów, stają się własnością firmy SoftMAT Consulting (jeśli nie określono inaczej odrębnymi zapisami w tym lub innym dokumencie) i mogą zostać użyte w takiej formie lub skróconej do promocji serwisu lub produktów w nim się znajdujących.

Zobowiązujemy się nie modyfikować materiałów bez zgody autora oraz nie przeinaczać komentarzy i nie stosować ich w innym kontekście niż było to intencją autora. Opinie wyrażone w komentarzach nadal pozostają opiniami Klientów a nie pracowników firmy SoftMAT Consulting.

  1. Uwagi końcowe

Jako właściciel serwisu zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdą osobę wykorzystującą treści zawarte na naszej witrynie obowiązuje aktualna Polityka Prywatności. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nigdy nie wpłyną na podstawową zasadę: nie sprzedajemy danych personalnych i kontaktowych naszych klientów i użytkowników.

Niektóre nasze produkty i usługi możemy oferować za pośrednictwem innych serwisów. Dane osobowe podawane w tych serwisach mogą być przesyłane do nas w celu umożliwienia świadczenia usługi. Takie informacje przetwarzamy zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności. Analogicznie na naszych witrynach możemy oferować produkty i usługi innych serwisów. Realizacja tych usług może od nas wymagać przekazania niektórych danych do tych serwisów. Wówczas przekazane informacje będą podlegać polityce prywatności tych serwisów.

Regularnie kontrolujemy zgodność naszych działań z niniejszą Polityką Prywatności. W przypadku otrzymania oficjalnej skargi skontaktujemy się z autorem skargi w celu jej rozpatrzenia. Będziemy współpracować z odpowiednimi urzędami ochrony danych, w celu rozstrzygnięcia wszelkich skarg dotyczących przekazywania danych osobowych, których nie można rozstrzygnąć bezpośrednio między nami a zainteresowaną osobą.


Kompas Kredytowy Bankowy Fundusz Gwarancyjny Komisja Nadzoru Finansowego Bezpieczeństwo danych KompasKredytowy.pl

Kontakt

   Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w niniejszym formularzu danych w celu udostępnienia powyższych informacji firmom leasingowym, bankom do przygotowania oferty cenowej oraz podjęcia decyzji o finansowaniu (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług finansowych (zgodniez Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

Dlaczego my?

 Rozumiemy Twoje potrzeby  Zawsze staramy się dostosować pakiet oferowanych przez nas rozwiązań finansowych do indywidualnych, niekiedy bardzo specyficznych, potrzeb poszczególnych Klientów. W wyniku sprawnej organizacji pracy, minimalizacji kosztów działania, a także doświadczeniu osób z naszego zespołu, potrafimy stworzyć wysoce zindywidualizowaną ofertę za uczciwą cenę. Wiemy, że pomagając w fachowym rozwoju małych lub średnich firm – do których głównie kierujemy naszą ofertę - zyskujemy zadowolonego Klienta. Także w przyszłości, bo biznes to partnerstwo na lata.

 Jesteśmy wiarygodni  świadczy o tym to, że zaufało nam wiele renomowanych Klientów. Jesteśmy dumni, że mamy tylu i takich Klientów. To najlepsze potwierdzenie wartości naszej oferty i jakości naszej pracy. I zobowiązanie do dalszego ich doskonalenia! W związku z tym za działamy w ramch dużej grupy firm jesteśmy wstanie wynegocjować dla Ciebie najlepsze warunki finansowe. Jest to wymowna gwarancja naszej wiarygodności i stabilności finansowej.

 Wieloletnie doświadczenie  Isniejemy na rynku od 1998. Dysponujemy autorskimi rozwiązaniami i narzędziami, które pomagają stale podnosić jakość naszych działań. Wszelkie formalności załatwimu za Ciebie, 99% spraw załatwiamy za pomocą internetu. Pracujemy z pasją dla naszych Klientów, a zdobywanie wiedzy o szybko zmieniającym się rynku to dla nas olbrzymia frajda. Dzięki temu możemy naszym Klientom zagwarantować obsługę finansową na najwyższym poziomie i najkorzystniejszych warunkach.

Więcej >>

Jak skorzystać z oferty?

Leasing w 4 krokach.


Zapytanie ofertowe.

Wypełnij formularz kontaktowy albo zadzwoń do nas.


Prezentacja oferty.

Przedstawiamy i porównujemy nalepsze dla Ciebie oferty. Otrzymujesz najlepszą ofertę na rynku.


Złożenie wniosku.

Przygotujemy i zlożymy w Twoim imieniu wniosek leasingowy. Oszczędzasz swój czas.


Podpisanie umowy.

Podpiszemy razem umowę i uruchomimy środki finansowe.

Ostatnio sfinansowaliśmy.

Kontakt.

  • Znajdziesz nas
    ul. Staszica 1, V piętro
    05-800 Pruszków
  • Infolinia
    22 24-42-899
  • Napisz
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Bądź z nami

NewsLetter

Czy wiesz, że w Polsce jest ponad 20 firm leasingowych?
Analizujemy oferty ich wszystkich.